ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

AZ ÉTEL SZÁLLÍTÁS SZOLGÁLTATÁSOKAT IGÉNYBE VEVŐ FOGYASZTÓK RÉSZÉRE

 

Hatályos: 2023. április 15. napjától

 

Ezen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban ÁSZF – a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében felsorolt társaságok által a www.officeebed.hungast.hu weboldalon keresztül nyújtott étel rendelési szolgáltatásokat igénybe vevők jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A www.officeebed.hungast.hu weboldalon történő regisztráció az ÁSZF-ben foglaltak elfogadását jelenti, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a dokumentumot.

A szolgáltatást nyújtó társaságok adatai és a szolgáltatási területük pontos meghatározása a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képezi.

 

A működés és a panaszkezelés helye megegyezik a székhely címével.

 

1.Fogalmak:

 

Szolgáltató:
Az ÁSZF 1. számú melléklete szerint az adott szolgáltatási területen működő társaság.

 

Fogyasztó:
Az www.officeebed.hungast.huWeboldalon regisztrált természetes személy.

 

Felek:
A Szolgáltató és a Fogyasztó együtt.

 

Szerződés:
A Szolgáltató és a Fogyasztó között a Fogyasztó által megadott adatok és az ÁSZF-ben foglaltak alapján, a regisztrációval létrejött szerződés.

 

Weboldal:
A Szolgáltató által üzemeltetett Hungast Office elnevezésű online étel rendelés weboldal ( www.officeebed.hungast.hu) amelyen keresztül a Fogyasztó leadhatja a Rendelését. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Weboldalon megjelenő tartalmakat bármikor módosítsa, elérhetőségét megváltoztathassa, illetve a Weboldal üzemeltetését felfüggessze, vagy véglegesen megszüntesse.

 

Felhasználói Fiók:

A Fogyasztó által a Weboldalon történő regisztráció során létrehozott fiók, amelynek segítségével a Fogyasztó a rendszer felé azonosíthatja magát, a Szolgáltató felé Rendelést adhat le, továbbá amelyben a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges alapvető információkat tárolhatja.

 

Termék:
A Fogyasztó által a Weboldalon keresztül megvásárolható étel és ital.

 

Kosár:
A Fogyasztó által összeállított Termékek listája a termékek árának feltüntetésével és a Szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakkal, amelyre a Rendelés irányul.

 

Rendelés:
A Fogyasztónak a Weboldalon kiválasztott Termék megvásárlására irányuló szerződéskötési ajánlata.

 

Szolgáltatás:
A Termék elkészítése és kiszállítása a Külső kiszállítási pontra, vagy átadása a kijelölt Lakossági átvételi ponton.

 

Termék átvételi címe:

A Terméket vagy Lakossági átvételi ponton, vagy Külső kiszállítási ponton lehet átvenni.

Lakossági átvételi pont:

Területenként meghatározott átvevőhely, ahol a fogyasztó átveheti a megrendelt, dobozolt ételeket.

 

Külső kiszállítási pont:

Azon külső átvételi helyek, melyek kiszállításonként 10 adagot meghaladó folyamatos rendelés felett köthető külön megállapodás alapján egyediazonosítóval (Szolgáltató által külső kiszállítási pontot beazonosító PIN kód) ellátva kerülnek kiszállítási pontként rögzítésre.

 

2. A Szolgáltató által biztosított szolgáltatás leírása

2.1. A Szolgáltató az általa készített ételeket a Fogyasztó számára elérhetővé teszi.

 

2.2 A Szolgáltatás a Szolgáltató egyes gyártó egységei körzetében érhetők el. A Fogyasztó, a megrendelt ételt/ételeket a területenként kijelölt Lakossági átvételi pontokon, vagy a meghatározott Külső kiszállítási pontok egyikén tudja átvenni.

 

2.3. A Fogyasztó számára a Weboldalra történő regisztráció ingyenes.  A Weboldalt bárki jogosult használni, amennyiben érvényesen és sikeresen regisztrált és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és megismerte és elfogadta a Fogyasztók személyes adatainak kezelésére vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatót.

 

2.4. A Weboldalon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek regisztrálhatnak. A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a Fogyasztó életkorát, azonban jogosult felhívni a Fogyasztót arra, hogy életkorát hitelt érdemlő módon igazolja. Amennyiben a Fogyasztó nem töltötte be a 18. életévét vagy a Szolgáltató felhívására nem igazolta életkorát, úgy a Szolgáltató azonnali hatállyal megszünteti a Szerződést és ezzel együtt a Fiókot.

 

2.5. A természetes személy jogi személy képviseletében is eljárhat, és számlát kérhet a rendelésről. A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával, valamint a számlaigény leadásával kijelenti, hogy az adott jogi személy képviseletében eljárhat. A jogi személy képviseletében eljáró természetes személy szavatolja, hogy a Szerződés megkötésére és a Rendelés leadására jogosult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a képviseleti jogosultság fennállását, azonban, ha tudomására jut, hogy az nem áll fenn, úgy jogosult azonnali hatállyal megszüntetni a Szerződést és ezzel együtt a Fiókot.


3. A regisztráció folyamata

 

3.1. A Weboldalon kizárólag regisztrált fogyasztó adhat le Rendelést. A regisztráció során jön létre a Fogyasztó Fiókja.

 

3.2. A regisztrációhoz a Fogyasztó személyes adatainak megadása szükséges. A Fogyasztó kizárólag a saját személyes adataival regisztrálhat a Weboldalon.

 

3.3. Fogyasztó a Regisztráció menüpont alatt a Regisztráció gombra kattintva hozhat létre fiókot. A Fogyasztónak szükséges megadnia a következő személyes adatokat: e-mail cím, jelszó, keresztnév, vezetéknév. A telefonszám megadása opcionális.

 

3.5. A sikeres regisztrációhoz a Fogyasztónak adott mezők kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. Ezzel a Fogyasztó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, elfogadja és azokat maradéktalanul betartja, valamint annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

3.6. A Fogyasztó elfelejtett jelszavából, vagy annak illetéktelenek számára való hozzáféréséből eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A Fogyasztó köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, ha annak gyanúja merül fel, hogy a Fiókjához illetéktelen személyek hozzáférést szereztek.

 

3.7. A Fogyasztó a sikeres Regisztrációt követően jogosult Rendeléseket leadni a Weboldalon.


4. A Rendelés folyamata, fizetés

4.1. Rendelés leadása kizárólag elektronikus úton, a Weboldalon keresztül, regisztrált Fogyasztóknak lehetséges.

 

4.2. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásából vagy nem a valós adatok megadásával összefüggésében merül fel.

 

4.3. A rendelés leadásának menete.

 

4.3.1. Sikeres bejelentkezést követően az „Ételrendelés” menüpont kiválasztása

 

4.3.2. „Kiszolgálási pontjaink” menüpont alatt:

a. Lakossági átvételi pont kiválasztásával

b. Külső kiszállítási pont kiválasztása PIN kód megadásával

 

4.3.3. „Mentés és tovább az ételrendeléshez” gombra kattintva jutunk el az „Ételrendelés” menüpont alá

 

4.3.4. „Ételrendelés” menüpont alatt kerülnek megjelenítésre heti bontásban az étlapok, az ételrendelés menete:

a. Ételrendelést az adott napra, legkésőbb előző munkanap 12:00 óráig lehet leadni

b. hét kiválasztása,

c. adott napra vonatkozó étel kosárba helyezése, mennyiség megadásával

d. számlázási adatok megadása (Név és cím adatok megadása kötelező):

d.1. Cég esetén: számlázási név, cím és adószám megadása kötelező, Szolgáltató a számlázási név és adószám összetartozás helyességét a NAV online rendszerén keresztül ellenőrizni fogja

d.2. Magánszemélyek esetén: csak név és cím megadása kötelező

 

4.3.5. Fizetési mód kiválasztása:

a. online bankkártyás fizetés: SimplePay online fizetési rendszer szolgáltatás felhasználásával

b. egyenleggel fizetés: korábbi rendelések lemondásából származó jóváírások felhasználásával

 

4.3.6. Sikeres fizetést követően elektronikus számla generálódik, amit emailben a Megrendelő részére kiküldünk, illetve az elektronikus számla elérhetőséget a „Profil/rendeléseim” menü pont alatt elérhetővé tesszük.

 

4.4. Ezt követően a Fogyasztó kifizeti a Rendelést. A Fogyasztó a rendelés során bankkártyával (Mastercard, Maestro, VISA) fizethet.

 

4.5.  A bankkártyás fizetés a Weboldaltól teljesen független, a Szolgáltatóval szerződött alábbi fizetési szolgáltatók által üzemeltetett elektronikus rendszereken keresztül valósul meg:

 

• OTP MOBIL Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.; cégjegyzék száma: 01-09-174466) által üzemeltetett SimplePay rendszeren keresztül.

Szolgáltató jogosult a saját mérlegelési jogkörében bármikor váltani az elsődlegesen használt és a biztonsági fizetési szolgáltató rendszere között, továbbá bármikor – így különösen technikai probléma, átmeneti működésképtelenség esetén – jogosult bármelyik fizetési szolgáltató alkalmazását felfüggeszteni időszakos jelleggel.
 

SimplePay online fizetés szolgálatás választása esetén a Fogyasztó a mentett kártyájával fizet, vagy a Weboldal átirányítja a Fogyasztót a SimplePay saját fizetési oldalára, ahol a Fogyasztónak lehetősége van a Fizetés teljesítésére. Fogyasztó a SimplePay fizetési felületét (böngészőablakot) az online fizetési folyamat alatt nem zárhatja be. A Szolgáltató a Rendeléssel kapcsolatos információkat, a fizetési szolgáltató pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat kapja meg (a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon keresztül) a Fogyasztótól. A külső fizetési felületen keresztül történő adatáramlás tartalmáról a Szolgáltató nem értesül, azt csak a fizetési szolgáltató éri el.

Amennyiben sikertelen az Online fizetés, úgy Szolgálató azt egyértelműen jelzi azt a Weboldalon, SimplePay esetén a Simple oldala visszairányítja a Fogyasztót a Rendelés összegző oldalra, ahol a fizetéshez szükséges adatok leadásával a Rendelés újra leadható. Ha a Fogyasztó a külső elektronikus felületről (SimplePay) nem tér vissza a Weboldalra, akkor a tranzakció sikertelennek minősül. Ugyancsak sikertelennek minősül a tranzakció, ha a külső fizetési felületen a Fogyasztó a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint.


Az Online fizetésre a fizetési szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. Az Online fizetéshez a böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást.

 

4.6. A Termékekről a Szolgáltató számlát állít ki.

 

5. Rendelés visszavonása, módosítás, elállás, rendelés törlése

 

5.1. A Fogyasztót a Rendelés leadásától ajánlati kötöttség terheli. Az ajánlati kötöttség megszűnik, ha a Szolgáltató nem küld visszaigazoló e-mailt a Rendelésről a Rendelés leadása után számított 30 percen belül.

 

5.2. A Fogyasztónak a Rendelés visszavonására a szállítási napot megelőző munkanapon 12 óráig van lehetősége.

 

5.3. A Fogyasztó a Rendelését a szállítási napot megelőző munkanapon 12 óráig módosíthatja.

 

5.4. A Rendelés lemondása esetén a lemondott rendelés ellenértékét a Szolgáltató a Fogyasztó egyenlegén írja jóvá, melyet felhasználhat egy következő Rendelése kifizetéséhez. A Fogyasztó kifejezett kérésére utalja vissza azt a Fogyasztó részére.

 

5.5. Rendelés visszavonása vagy Rendelés törlése esetén – amennyiben a Fogyasztó kéri a Rendelés ellenértékének visszafizetését - a Szolgáltató legkésőbb 8 (nyolc) munkanapon belül jelzi a fizetési szolgáltató részére a bankkártyás fizetés visszautalására vonatkozó igényt. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy online fizetett összeg Fogyasztó számlájára történő visszaérkezésének időpontja függ a Fogyasztó bankszámláját kezelő pénzintézettől, figyelembe véve a banki nyitvatartást is. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az összeg zárolása, levonása esetén a zárolt vagy levont összeg az adott pénzintézet mindenkori hirdetménye szerinti időtartamot követően szabadul fel, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

5.6 Rendelés teljes vagy részleges lemondásának menete:

 

5.6.1 Profil/Rendeléseim menü pont alatt az érintett rendelés kiválasztása,

 

5.6.2. Rendelési tételek menü pont lenyitása, lemondani kívánt tételek és azok mennyiségének magadása után a „Lemondás” gombbal a lemondások érvényesítése.

 

5.6.3. A lemondott tételekből a felhasználónak jóváírása képződik, mely a későbbi rendelések során opcionálisan felhasználható. Amennyiben a Fogyasztó a későbbi rendelései során nem kívánja felhasználni a lemondott tételek ellenértékét, úgy a „Kapcsolati Űrlap” Szolgáltató részére történő megküldésével van lehetősége jelezni, hogy igényt tart az ellenérték visszafizetésére.


6. Szolgáltató általi étlapmódosítás folyamata


6.1. Szolgáltató jogosult a heti/napi étlapot módosítani. Az étlap módosításáról a Szolgáltató e-mailben értesíti az érintett Fogyasztókat, akik az. 5.6. pontban foglaltaknak megfelelően jogosultak a rendelést lemondani.  A Rendelés napján a Szolgáltatónak az étlap módosítására 9 óráig van lehetősége. Az adott napra vonatkozó Rendelést a Fogyasztó ebben az esetben 10 óráig jogosult lemondani az 5.6. pontban foglaltak szerint.  


7. Hibás teljesítés, a Rendelés meghiúsulása

 

7.1. Amennyiben a Rendelés teljesítése a Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsult meg, úgy a Fogyasztó Online fizetés esetén a már kifizetett Rendelés értékét már nem követelheti vissza a Szolgáltatótól.

7.2. Szolgáltató hibás teljesítésének minősül és Online fizetés esetén visszafizeti a Rendelés teljes összegét a Fogyasztó részére, ha kétséget kizáróan bebizonyosodik, hogy a Rendelés a Szolgáltató hibájából hiúsul meg.

7.3. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató, amennyiben nem képes teljesíteni a Rendelést, azt törölheti. 
Szolgáltató a rendelés saját hibájából történő törléséről tájékoztatja a Fogyasztót, részére emailben üzenetet küld, továbbá Online fizetés esetén intézkedik a Fogyasztó által fizetett összeg visszautalásáról, vagy visszahelyeztetéséről.

7.4. Szolgáltató a Rendelés saját hibájából történő meghiúsulása vagy hibás teljesítése (lemaradt vagy összecserélt Termék, minőségi hiba stb.) esetén sem köteles a Fogyasztó kárainak – vagyoni kár, elmaradt haszon – megtérítésére.
 

8. Panaszkezelés

8.1. A Fogyasztó az esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálatával az alkalmazásba beágyazott „Kapcsolati Űrlapon” keresztül tud jelezni. A „Kapcsolati Űrlapon” jelzett panaszok a Szolgáltató ticketing rendszerébe vannak irányítva, a panaszok kezelését intézményesített szinten kezeli a Szolgáltató. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

 

8.2. A Szolgáltató az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 24 napon belül válaszol a felmerült panaszra.

A Fogyasztó a panasz kivizsgálása során köteles a Szolgáltatóval együttműködni, a szükséges információkat, dokumentumokat rendelkezésre bocsátani.

 

8.3. Amennyiben a Fogyasztó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes hatóságokhoz fordulhat:

Fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetősége:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

Budapesten a Fővárosi Kormányhivatal V. Kerületi Hivatalának részeként működő Fogyasztóvédelmi Főosztálya:

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.

Telefon: +36 (1) 450-2598

E-mail cím:  fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Békéltető Testületek elérhetősége területi illetékesség szerint:

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszám: +36 (1) 488-2131

Fax szám: +36 (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

A Fogyasztó jogosult a panasszal kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz fordulni.


9. A Weboldallal kapcsolatos szerzői jogok

 

9.1. A Weboldalon elhelyezett valamennyi anyag, annak teljes szövege, grafikai, illetve egyéb tartalma, a Weboldal szerkezeti felépítése, forráskódja, valamint bármely egyéb szellemi tulajdon szerzői jogi, illetve egyéb jogi védelem alatt áll. A szerzői jogok, illetve egyéb szellemi tulajdonjogok kizárólagos jogosultja a Szolgáltató. A Weboldal tartalmának, illetve a Szolgáltató egyéb szellemi tulajdonának bármely felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

 

9.2. A Weboldal tartalmának jogosulatlan felhasználása védjegyjogi, szerzői jogi és polgári jogi igényeken túlmenően a büntetőjogi jogszabályokban meghatározott szankciókat is maguk után vonhatnak.
 

10. Vegyes rendelkezések

10.1. A Szolgáltató és a Fogyasztó közötti Szerződés a Fogyasztó regisztrációjakor jön létre.

 

10.2. A Fogyasztó és a Szolgáltató között a Szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Ptk. és az Elkertv. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó előírásai alkalmazandóak. A Szerződés írásban foglaltnak minősül és írásban tárolt adatai megegyeznek a Rendelés adataival. A Szerződés és Rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a „Rendeléseim” menüpont alatt. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve a magyar.

 

10.3. A jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató által Magyarország területén a Fogyasztók részére nyújtott Szolgáltatásra terjed ki.

 

10.4. Az ÁSZF a fent rögzített naptól hatályos és határozatlan időre szól.

 

10.5. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Ez a jogosultság kifejezetten kiterjed a jelen ÁSZF mellékleteire is. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.


10.6. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Fogyasztót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

 

10.7. A Szerződés mind a Fogyasztó, mind a Szolgáltató részéről indokolás nélkül a Fogyasztónak, illetve az Ügyfélszolgálatnak megküldött e-mail útján felmondható, továbbá a Fogyasztónak lehetősége van a Fiókjának törlésére a Profil menüpont „Fiók törlése” gombra kattintva, mely esetben a Szolgáltató és a Fogyasztó közötti szerződés a Fiók és a hozzá tartozó személyes adatok törlésével egyidejűleg megszűnik.

 

10.8. A Szerződésre a magyar jog rendelkezései az irányadók.

 

JOGSZABÁLYOK

 

Az ÁSZF-ben hivatkozott jogszabályok, továbbá a Szerződésre és a Szolgáltatásra egyébként vonatkozó jogszabályok:

  1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)
  2. Az általános adatvédelmi rendelet (2016/679/EU rendelet; „GDPR”)
  3. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”)
  4. Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló rendelet (1169/2011/EU rendelet, „Éktr.”)
  5. Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló 36/2014. (XII.17.) FM rendelet („FMr.”)
  6. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”)
  7. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény („Fttv.”)
  8. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi XCL. törvény („Fvtv.”)
  9. A tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény („Tpvt.”)
  10. A védjegyek és a földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997. évi XI. törvény („Vtv.”)

 

  1. számú melléklet

Szolgáltatók megnevezése szolgáltatási területük alapján

ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

SZOLGÁLTATÁSI TERÜLET

Hungast Mecsek Kft. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-09-961747

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.

Adószám: 23357145-2-43

Bankszámlaszám: 11731001-20703073-00000000

e-mail:info@hungast.hu

honlap:https://www.hungast.hu

Dunaújváros,

Pécs,

Zalaegerszeg

Hungast 14 Kft. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-09-988438

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.

Adószám: 11713153-2-43

Bankszámlaszám: 11731001-20703059-00000000

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Budapest III. kerület,

Budapest IV. kerület,

Budapest XIV. kerület,

Enying,

Kistelek,

Siófok

Elamen Zrt. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-10-041875

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1095 Budapest, Soroksári út 98.

Adószám: 10753699-2-43

Bankszámlaszám: 11731001-20703073-00000000

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Budapest IX. kerület,

Budapest XVIII. kerület,

Budapest XX. kerület,

Dorog,

Nyíregyháza,

Sárvár,

Szombathely,

Tiszaföldvár

Bakony Gaszt Zrt. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-09-961747

Nyilvántartó bíróság: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 8200 Veszprém, Radnóti tér 2. 1. em. 130.

Adószám: 11328599-2-19

Bankszámlaszám: 11731001-23112944-00000000

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Ajka

Balatonalmádi

Várpalota

 

Hungast Vital Kft. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-09-260385

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.

Adószám: 10798274-2-44

Bankszámlaszám: 1030002-10372552-49020011

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Baja,

Budapest III. kerület,

Budapest XI. kerület,

Bugyi,

Dunakeszi,

Füzesabony,

Kecskemét,

Körmend,

Madaras,

Pásztó,

Páty,

Székesfehérvár,

Telki

Hungast Esztergom Zrt. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-10-048587

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.

Adószám: 25375941-2-43

Bankszámlaszám: 11731001-20703918-00000000

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Esztergom

Cívis Hungast Kft. adatai:

Cégjegyzékszám: 01-09-303512

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.

Adószám: 26130451-2-43

Bankszámlaszám: 10300002-10372552-49020011

e-mail: info@hungast.hu

honlap: https://www.hungast.hu

Debrecen,

Nyíregyháza

 

 

Cikk készítve: 2023-01-23 11:18:56
Cikk módosítva: 2023-11-14 12:57:44