ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A www.officeebed.hungast.hu domain név alatt elérhető weboldal (a továbbiakban: Weboldal) üzemeltetői ezúton teszik közzé a Weboldalon elérhető webáruház és a Weboldalon elérhető egyéb szolgáltatások keretében végzett adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatást.
A Weboldalra látogató fogyasztók (a továbbiakban: Fogyasztó) elfogadják a jelen Adatkezelési tájékoztatóban (a továbbiakban: Tájékoztató) foglalt valamennyi feltételt, ezért kérjük, hogy a Weboldal használata előtt figyelmesen olvassa végig a jelen Tájékoztatót.
1.) AZ ADATKEZELŐK ADATAI
A szolgáltatást nyújtó társaságok szolgáltatási területenként külön kezelik az adott szolgáltatási területhez tartozó Fogyasztók személyes adatait. Az adott szolgáltatási területen működő szolgáltatók (a továbbiakban Adatkezelők) adatai és a szolgáltatási területük pontos meghatározása a jelen Adatkezelési Tájékoztató 1. számú mellékletét képezi.
2.) AZ EGYES ADATKEZELÉSEKRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK
a. Regisztráció
A regisztrációs felületen a Fogyasztónak lehetősége van megadni adatait annak érdekében, hogy a Weboldal szolgáltatásait igénybe tudja venni.
Kezelt adatok köre:
Az adatkezelés célja: Az adatkezelés célja a Fogyasztó azonosítása és a Weboldal szolgáltatásainak biztosítása, így különösen Fogyasztói fiók létrehozása, a Fogyasztókkal történő kapcsolattartás (ennek során rendszerüzenetek küldése regisztrációval, elfelejtett jelszavakkal, a rendszer üzemeltetésével, az ÁSZF és adatvédelmi tájékoztató frissítésével kapcsolatban).
Az adatkezelés időtartama: amíg a Fogyasztó nem kéri az adatai törlését, illetve nem vonja vissza személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását.
Az adatkezelés jogalapja: a Fogyasztó kifejezett (a jelen Tájékoztató elfogadására rendelkezésre álló mező kipipálásával megadott) hozzájárulása az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelete (2016. április 27.) (a továbbiakban: GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján.
b. Fogyasztói fiók
Kezelt adatok köre:
Sikeres regisztrációt követően a rendszer létrehozza a Fogyasztó Fogyasztói fiókját, amely az alábbi adatokat tartalmazza:
Az adatkezelés célja: Fogyasztói fiók használata során a Fogyasztónak lehetősége van a weboldalon megrendelést leadni, megrendeléseit nyomon követni, megrendeléshez szükséges adatokat megadni, a megadott adatait módosítani, így az adatkezelés célja a Fogyasztói fiókban tárolt adatok, megrendelések kezelése, módosítása, törlése, az adatok felhasználása a webáruházban történő megrendelés megkönnyítése érekében.
Az adatkezelés időtartama: Amíg a Fogyasztó nem kéri az adatai (Fogyasztói fiókja) törlését, illetve nem vonja vissza személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását. Az adatok törlése nem érinti az Adatkezelő megrendeléssel kapcsoltban fennálló adatmegőrzési kötelezettségét.
Az adatkezelés jogalapja: a Fogyasztó kifejezett hozzájárulása a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján.
c. A Weboldalon történő megrendelés
Kezelt adatok köre:
Amennyiben a Fogyasztó a Weboldalon megrendelést kíván leadni, a megrendelésre szolgáló felületen lehetősége van megadni adatait annak érdekében, hogy az Adatkezelő teljesíteni tudja megrendelését. A vásárlás során a következő személyes adatok megadása szükséges:
Az adatkezelés célja: A Weboldal szolgáltatásainak biztosítása, így a megrendelés céljából létrejött szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, nyilvántartása és teljesítése, a megrendelt termékek kézbesítése, a megrendeléssel kapcsolatban a Fogyasztókkal történő kapcsolattartás (ennek során a rendelések leadásával, állapotával, módosításával, törlésével, rendeléssel kapcsolatos emlékeztetőkkel, a szolgáltatás minőségével kapcsolatos visszajelzés kérésével kapcsolatban), a szerződésből származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
Az adatkezelés időtartama: Vásárlás esetén a vásárlást követő 5 (öt) évig kezeli a létrejött szerződésből eredő követelések és jogok érvényesítése érdekében az ehhez szükséges adatokat a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:22. § értelmében, továbbá az adatkezelőre vonatkozó megőrzési kötelezettség teljesítése érdekében a Számvitelről szóló C. törvény (a továbbiakban: Számviteli tv.) 169. §-a alapján az Adatkezelő a Fogyasztó számviteli bizonylaton szereplő nevét és lakcímét 8 évig, kizárólag a számviteli kötelezettség teljesítése céljából megőrzi.
Az adatkezelés jogalapja: A Weboldalon történő megrendelés során kezelt személyes adatok vonatkozásában az adatkezelés jogalapja a Fogyasztó és az Adatkezelő között létrejött szerződés teljesítése, a szerződésből fakadó jogok és kötelezettségek érvényesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés e) pontja alapján. A számviteli bizonylattal (név, számlázási cím) kapcsolatos adatkezelés jogalapja a kötelező adatkezelést elrendelő törvényi rendelkezés, vagyis a Számviteli tv. 169. §-a.
Megjegyzés: Adatkezelő kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Adatkezelő kijelenti, hogy a tranzakciós adatok a bankkártyával történő fizetési lehetőséget biztosító OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.; ugyfelszolgalat@simple.hu; +36 1/20/30/70 3-666-611; a továbbiakban: Szolgáltató) általi kezelésének jogszerűsége tekintetében felelősséget nem vállal. A Fogyasztó a Szolgáltató adatkezelésével kapcsolatban felvilágosítást a Szolgáltató honlapján, illetve egyéb elérhetőségein kaphat. Az OTP Mobile Kft. adatkezelésre vonatkozó szabályzata a következő linken érhető el:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff.
d.Panaszkezelés során
Kezelt adatok köre:
Adatkezelés célja: Az adatkezelés célja az Adatkezelőhöz szóban, telefonon, írásban és elektronikus levelezés útján érkező panaszok kezelése, visszakereshetősége céljából a panaszos személyének, a panaszbejelentés pontos idejének és a panasz tartalmának, valamint az Adatkezelő panasszal kapcsolatos tájékoztatásának dokumentálása.
Adatkezelés jogalapja: a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. §-a.
Adatkezelés időtartama: a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § alapján a szóbeli panaszról készült jegyzőkönyvet, az írásbeli panaszt és arra adott választ az Adatkezelő 3 (három) évig köteles megőrizni.
A Weboldalon történő adatmegadásra kizárólag 18. életévüket betöltött személyek jogosultak. A Fogyasztók kizárólag saját személyes adataikat adhatják meg a Weboldalon. Amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.
3.) A SZEMÉLYES ADATOK MEGISMERÉSÉRE JOGOSULTAK KÖRE, ADATFELDOLGOZÁS
A személyes adatok megismerésére az Adatkezelő, illetve az általa igénybevett Adatfeldolgozók a
hatályos jogszabályok szerint jogosultak.
Az adatok feldolgozását az Adatkezelő megbízásából eljáró alábbi adatfeldolgozók végzik:
• szoftver szolgáltatás, számlázási és könyvelési feladatok, panaszkezelésben való közreműködés:
Hungast Vital Kft.
Cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.
Telefonszám: +36-1-802-7330
E-mail: info@hungast.hu
Adatfeldolgozás célja: A Weboldalt és a webáruházat kiszolgáló szoftver működésével, valamint számlázással és könyveléssel, panaszkezeléssel kapcsolatos adatfeldolgozási feladatok.
Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a jövőben további adatfeldolgozót vonjon be az adatkezelésbe, amelyről a jelen Tájékoztató módosításával tájékoztatja a Fogyasztókat.
Az Adatkezelő kifejezett jogszabályi rendelkezés hiányában csak az adott Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával adja át harmadik személyeknek a személyes azonosítására alkalmas adatokat.
4.) ADATKEZELÉS HELYE
Az adatkezelés a www.officeebed.hungast.hu honlapon történik, illetve a Weboldalt üzemeltető szerver(ek)en.
5.) A FOGYASZTÓ JOGAI
Hozzáférés a személyes adatokhoz
Az Adatkezelő a Fogyasztó kérésére tájékoztatást ad arról, hogy személyes adataira vonatkozóan az Adatkezelő folytat-e adatkezelést, és amennyiben igen, hozzáférést ad számára a személyes adatokhoz, valamint tájékoztatja őt a következő információkról:
• az adatkezelés célja(i);
• az adatkezeléssel érintett személyes adatok fajtái;
• a Fogyasztó személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapja és címzettje(i);
• az adatkezelés tervezett időtartama;
• a Fogyasztó jogai a személyes adatok helyesbítésével, törlésével és kezelésének korlátozásával, valamint a személyes adatok kezelése elleni tiltakozásával összefüggésben;
• a Hatósághoz való fordulás lehetősége;
• az adatok forrása;
• a profilalkotással kapcsolatos lényeges információk;
• az adatfeldolgozók nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről.
Az Adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát díjmentesen a Fogyasztó rendelkezésére bocsátja. A Fogyasztó által kért további másolatokért az Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha a Fogyasztó elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban kell rendelkezésre bocsátani, kivéve, ha az érintett másként kéri.
Adatkezelő köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem benyújtásától számított egy hónapon belül, közérthető formában, a Fogyasztó kérelmére megadni a tájékoztatást. Fogyasztó a hozzáférés iránti kérelmét az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken nyújthatja be.
Kezelt adatok helyesbítése
A Fogyasztó kérelmezheti az Adatkezelőnél (az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken) pontatlan személyes adatainak helyesbítését, illetve a hiányos adatok kiegészítését az adatkezelés céljának figyelembevételével. Adatkezelő a helyesbítést indokolatlan késedelem nélkül elvégzi.
Kezelt adatok törlése (az elfeledtetéshez való jog), zárolása
A Fogyasztó kérelmezheti, hogy Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
b) a Fogyasztó visszavonja hozzájárulását és az adatkezelésnek más jogalapja nincs;
c) a Fogyasztó tiltakozik személyes adatai kezelése miatt;
d) a személyes adatok kezelése jogellenesen történt;
e) a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
f) a személyes adatok hozzájáruláson alapuló gyűjtésére az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások gyermekek részére történő kínálásával kapcsolatosan került sor.
Ha az Adatkezelő nyilvánosságra hozta (harmadik személy számára elérhetővé tette) a személyes adatot, és azt a fentiekben foglaltak alapján törölni köteles, az elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével meg kell tennie az észszerűen elvárható lépéseket, intézkedéseket annak érdekében, hogy tájékoztassa az érintett személyes adatokat kezelő adatkezelőket, hogy a Fogyasztó kérelmezte tőlük a szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.
A személyes adatokat nem kell törölni abban az esetben, amennyiben az adatkezelés szükséges:
• a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából;
• a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából;
• a népegészségügy területét érintő közérdek alapján;
• a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, amennyiben a törléshez fűződő jog valószínűsíthetően lehetetlenné tenné vagy komolyan veszélyeztetné ezt az adatkezelést; vagy
• jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
Fogyasztó a törlés iránti kérelmét az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken nyújthatja be.
Adatkezelés korlátozása
A Fogyasztó jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő a személyes adatok helyesbítése vagy törlése helyett korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
• a Fogyasztó vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
• az adatkezelés jogellenes, és a Fogyasztó ellenzi az adatok törlését, és e helyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
• az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a Fogyasztó igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
vagy
• a Fogyasztó tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak a Fogyasztó hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Az Adatkezelő a Fogyasztót, akinek a kérésére korlátozták az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.
A személyes adatok helyesbítéséhez vagy törléséhez, illetve az adatkezelés korlátozásához kapcsolódó értesítési kötelezettség
Az Adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat a személyes adatok helyesbítéséről, törléséről vagy az adatkezelés korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. A Fogyasztót kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.
Adathordozhatósághoz való jog
A Fogyasztó jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa. Ha a Fogyasztó kéri, az Adatkezelő kiexportálja PDF és/vagy CSV formátumban a kezelt adatokat.
Tiltakozáshoz való jog
A Fogyasztó abban az esetben tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha az adatkezelés
• közérdekű vagy az Adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges;
• az Adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges;
• profilalkotáson alapul.
A Fogyasztó tiltakozása esetén az Adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek a Fogyasztó érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés, illetve az ehhez kapcsolódó profilalkotás érdekében történik, a Fogyasztó jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen. Ha a Fogyasztó tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.
Fogyasztó a tiltakozás jogát az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.
Adatkezelő intézkedése a Fogyasztó kérelmével összefüggésben
Az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja a Fogyasztót a hozzáférés, helyesbítés, törlés, korlátozás, a tiltakozás, valamint az adathordozhatóság iránti kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja a Fogyasztót.
Ha a Fogyasztó elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatást lehetőség szerint elektronikus úton kell megadni, kivéve, ha az érintett azt másként kéri.
Ha az Adatkezelő nem tesz intézkedéseket a Fogyasztó kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja a Fogyasztót az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy a Fogyasztó panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.
A Fogyasztó kérelme esetén az információkat, a tájékoztatást és a kérelme alapján megtett intézkedést díjmentesen kell biztosítani. Ha a Fogyasztó kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, az adatkezelő, figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre, az Adatkezelő ésszerű összegű díjat számíthat fel, vagy megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést. A kérelem egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó jellegének bizonyítása az Adatkezelőt terheli.
6.) ADATBIZTONSÁG
Az Adatkezelő kötelezi magát arra, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat a Fogyasztók hozzájárulása alapján továbbítja vagy adja át, felhívja, hogy tegyenek eleget az adatbiztonság követelményének. Adatkezelő gondoskodik arról, hogy a kezelt adatokhoz illetéktelen személy ne férhessen hozzá, ne hozhassa nyilvánosságra, ne továbbíthassa, valamint azokat ne módosíthassa, törölhesse. A kezelt adatokat kizárólag Adatkezelő, valamint alkalmazottai, illetve az általa igénybe vett Adatfeldolgozó ismerheti meg, azokat Adatkezelő harmadik, az adat megismerésére jogosultsággal nem rendelkező személynek nem adja át.
Adatkezelő megtesz minden tőle telhetőt annak érdekében, hogy az adatok véletlenül se sérüljenek, illetve semmisüljenek meg. A fenti kötelezettségvállalást Adatkezelő az adatkezelési tevékenységben részt vevő munkavállalói részére előírja.
A Fogyasztó elismeri és elfogadja, hogy személyes adatainak a Weboldalon való megadása esetén – annak ellenére, hogy az Adatkezelő az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférésnek vagy azok kifürkészésének megelőzésére korszerű biztonsági eszközökkel rendelkezik – az adatok védelme teljes mértékben az Interneten nem garantálható. Jogosulatlan hozzáférés vagy adatmegismerés erőfeszítéseink ellenére történő bekövetkezése esetén az Adatkezelő nem felelős ilyen jellegű adatmegszerzésért vagy jogosulatlan hozzáférésért vagy a Fogyasztónál ezen okokból kifolyólag keletkezett bármilyen kárért. Ezen felül a Fogyasztó is megadhatja személyes adatait harmadik személyeknek, akik azt jogellenes célra vagy módon is felhasználhatják.
Adatkezelő semmilyen körülmények között nem gyűjt különleges adatokat, azaz olyan adatokat, amelyek faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre, valamint büntetett előéletre vonatkoznak.
7.) ADATVÉDELMI INCIDENSEK KEZELÉSE ÉS BEJELENTÉSE
Adatvédelmi incidensnek minősül minden olyan esemény, amely az Adatkezelő által kezelt, továbbított, tárolt vagy feldolgozott személyes adatokkal kapcsolatban a személyes adat jogellenes kezelését vagy feldolgozását, így különösen jogosulatlan vagy véletlen hozzáférését, megváltoztatását, közlését, törlését, elvesztését vagy megsemmisítését, valamint véletlen megsemmisülését és sérülését eredményezi.
Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, köteles bejelenteni a NAIH részére az adatvédelmi incidenst, kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés 72 órán belül nem tehető meg, abban meg kell jelölni a késedelem okát, az előírt információkat pedig – további indokolatlan késedelem nélkül – részletekben is közölni lehet. A NAIH részére történő bejelentés legalább a következő információkat tartalmazza:
• az adatvédelmi incidens jellege, az érintettek és a személyes adatok száma és kategóriája;
• Adatkezelő neve, elérhetősége;
• az adatvédelmi incidensből származó, valószínűsíthető következmények;
• a megtett vagy tervezett intézkedések az adatvédelmi incidens kezelésére, elhárítására, orvoslására.
Adatkezelő az adatvédelmi incidens észlelését követő 72 órán belül tájékoztatja az érintetteket az adatvédelmi incidensről az Adatkezelő honlapján keresztül. A tájékoztatásnak legalább a jelen pontban meghatározott adatokat kell tartalmaznia.
Az adatvédelmi incidensekről az Adatkezelő az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint az érintettek tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet. A nyilvántartás az alábbi adatokat tartalmazza:
• az érintett személyes adatok köre;
• az érintettek köre és száma;
• az adatvédelmi incidens időpontja;
• az adatvédelmi incidens körülményei, hatásai;
• az adatvédelmi incidens elhárítására megtett intézkedések.
A nyilvántartásban szereplő adatokat Adatkezelő az adatvédelmi incidens észlelésétől számított 5 évig őrzi meg.
8.) JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Az Adatkezelő mindent elkövet, hogy a személyes adatok kezelése a jogszabályoknak megfelelően történjék, amennyiben azonban a Fogyasztó úgy érzi, ennek nem felelt meg, lehetősége van írni az 1. pontban meghatározott elérhetőségekre.
Amennyiben a Fogyasztó úgy érzi, hogy megsértették a személyes adatok védelméhez való jogát, az irányadó jogszabályok szerint jogorvoslattal élhet a hatáskörrel rendelkező szerveknél
• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa
utca 9-11.;ugyfelszolgalat@naih.hu;www.naih.hu)
• bíróságnál.
9.) EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Jelen Tájékoztatóra a magyar jog, különösen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, illetve a GDPR rendelkezései irányadóak.
Budapest, 2023. április 15.
Adatkezelők meghatározása szolgáltatási területük alapján
ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE |
SZOLGÁLTATÁSI TERÜLET |
|
Hungast Mecsek Kft. adatai: Cégjegyzékszám: 01-09-961747 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85. Adószám: 23357145-2-43 Bankszámlaszám: 11731001-20703073-00000000 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Dunaújváros, Pécs, Zalaegerszeg |
|
Hungast 14 Kft. adatai: Cégjegyzékszám: 01-09-988438 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85. Adószám: 11713153-2-43 Bankszámlaszám: 11731001-20703059-00000000 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Budapest III. kerület, Budapest IV. kerület, Budapest XIV. kerület, Enying, Kistelek, Siófok |
|
Elamen Zrt. adatai: Cégjegyzékszám: 01-10-041875 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1095 Budapest, Soroksári út 98. Adószám: 10753699-2-43 Bankszámlaszám: 11731001-20703073-00000000 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Budapest IX. kerület, Budapest XVIII. kerület, Budapest XX. kerület, Dorog, Nyíregyháza, Sárvár, Szombathely, Tiszaföldvár |
|
Bakony Gaszt Zrt. adatai: Cégjegyzékszám: 01-09-961747 Nyilvántartó bíróság: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 8200 Veszprém, Radnóti tér 2. 1. em. 130. Adószám: 11328599-2-19 Bankszámlaszám: 11731001-23112944-00000000 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Ajka Balatonalmádi Várpalota
|
|
Hungast Vital Kft. adatai: Cégjegyzékszám: 01-09-260385 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85. Adószám: 10798274-2-44 Bankszámlaszám: 1030002-10372552-49020011 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Baja, Budapest III. kerület, Budapest XI. kerület, Bugyi, Dunakeszi, Füzesabony, Kecskemét, Körmend, |
Madaras, Pásztó, Páty, Székesfehérvár, Telki |
Hungast Esztergom Zrt. adatai: Cégjegyzékszám: 01-10-048587 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85. Adószám: 25375941-2-43 Bankszámlaszám: 11731001-20703918-00000000 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Esztergom |
|
Cívis Hungast Kft. adatai: Cégjegyzékszám: 01-09-303512 Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85. Adószám: 26130451-2-43 Bankszámlaszám: 10300002-10372552-49020011 e-mail: adatkezeles@hungast.hu honlap: https://www.hungast.hu |
Debrecen, Nyíregyháza |